Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

...

Jag ska gömma mig bakom ett leende nu,
jag ska försöka intala mig att jag mår bra,
allt är bra,
jag är inte ledsen,
jag kan inte vara ledsen utan en anledning,
jag är skit glad,
ser du inte?
jag skrattar,
jag skrattar åt att jag inte vet,
jag vet inte vad som egentligen är fel,
är det konstiga hormoner som spökar egentligen?
borde jag fundera på att ta ut p-staven och se om det blir bättre?
tror det hade någon sådan biverkning, att man blev störd så här.
jag fortsätter att ler,
försöker hålla mig till att gråta när ingen ser.
jag älskar dig tommy, du är stark som står ut med mig,
det har både mamma och pappa sagt.
jag ska sluta göra mig till ett offer,
eller åtminstonde försöka,
men jag kommer behöva en massa hjälp med det.
jag tror jag behöver en kram,
sen blir allt bra,
jag ska sluta gråta nu,
jag ska gömma mig bakom mitt leende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar