Summa sidvisningar

onsdag 25 april 2012

Säg MUUUUUUUUUH

(Dålig bild men bättre kommer när jag kommer till mamma, glömde kamera sladden där)

Jaa idag träffade jag Isa, vi hade det mysigt i Skärholmen där vi först gick med våra snygga likadana örnlinnen till scengymnasiet, Isa ska nämligen visa sin snygga film "Wings of desire 2" på treornas kulturfestival, Fredag klockan 17.15 i Teaterfoajén, inte missa!

Efter att vi kollat att ljudet funkar och så så drog vi till "Milla´s" och isa köpte där nån sak med grejjs i, ser ut som en macka, kommer inte ihåg vad det heter, men de står på Isas blogg http://isbit.blogg.se/

Jag själv tog en blåbärs bakelse för jag var inte hungrig från att jag förrut köpte en STOOOR subway macka med extra rostbiff och ost ;)
Efter att vi båda var klara så åkte vi till bredäng för att checka tatueringsstudio där, men tydligen så fanns där ingen :O
Men vi hade turen att springa på 2 st pundiga människor som var glada att visa sina egna tatueringar och tipsa om alla studios som finns, de tipsade om en bra och billig kille i solna, kanske borde kolla in han??
Fast de sa också att någon av alla de tusen som de nämnde var nochanlant och att färgen lossnade och att killen av de 2 pundiga människorna hade 3D effekt på armen, men de såg jag inte riktigt xD
Men iallafall, de var snälla och glada. Jag gillade dem.

Så när vi fått klart för oss att vi inte skulle hitta någon studio i bredäng så begav vi oss till East street (Skanstull) där Isa skulle byta ut sin piercing till en mindre nu när svullnaden är nere och så, jag frågade om de kunde göra nåt åt att min åkte ut från näsvingen, och de kunde det men jag bestämde mig för att satsa på det jag egentligen från allra första början var sugen på, SEEEPTUUUM!!!
Och jag fick en fet rabatt på det också.
Jag och Isa och Anton (isas framtida man som också är piercare där) tyckte att de var ett tecken att jag egentligen ska ha septum eftersom att näsvingen åkte ut.

När han väl stack in nålen i näsan så stack det såklart lite till men mest så började det att kittla,  jag rynkade på hela ansiktet och gjorde munnen till ett litet anus och försökte hålla mig från att nysa, men det gick inte så Anton var tvungen att skynda sig med att fixa papper åt mig som jag nös högt och hårt i typ 4 gånger xD och såklart hade jag oturen att det kom sjuuuukt mycket snor, även utanpå näsan och Anton hade inte hunnit sätta den lilla kulan i än så han ville inte låta mig gå till spegeln och torka bort snoret eftersom risken var att den kunde åka ut då.
Så jaha, jag fick ta bort pappret från näsan (isa fick gå ut) och Anton fick torka mitt snor, kändes pinsamt och förnedrande, fatta att han har sett mig så äcklig! det har inte äns Tommy gjort :O
Men piercingen blev iallafall bra, och jag tycker jag blev sjukt fin i den :D

Efter piercingen fick vi sms från Jimmy att de nya teatertreorna har en pjäs som de spelar och idag klockan 6 så hade de genomdrag som man fick komma och kolla på.
De var väl duktiga på sitt sätt, men de var inte riktigt min grejj...

Kom hem precis till greys anatomy, vilket var fint ;)

Men nu ska jag och min fina piercing gå och sova fast vi inte egntligen är trötta så undrar hur det ska gå då?? har läst ut boken "Horn" som jag fick låna av Tommy, den var väldigt bta ;)
Så vad ska man läsa nu liksom?
Och imorrn ska jag säga till pappa att jag vill bo hos mamma på heltid, är nervös över hur han kommer reagera och vad han kommer säga...
Men det ska också bli skönt att få det sagt.

dåd

fråjnd

Jag saknar Anno 1790, så sjuukt bra och jag älskade att titta på det, och dåd och fråjnd var ju så söta!!

Jag e sjukt avis på Isa för hon såg fråjnd förrut när hon jobba, dock hade han moderna kläder och kort hår, MEN ÄNDÅ!

(bilden är från när jag fortfarande hade i min stora gröna 16 mm sprial i örat, men tog ut den sen jag förstod att jag nog ska hålla mig till 12 mm för de kommer aldrig bli så stort, detta var också innan pluppen i näsvingen åkte ut)

- Söta Tommy sitter och skriver koncentrerat,
Älskar dig fina du, bara 2 dagar kvar tills vi ses igen och 4 dagar kvar tills vi firar 9 månader med KRYSSNING <3

Drag och slit!




2 kommentarer:

  1. Hahahahah vilket underbart inlägg, sammanfattar mycket bättre än mitt ju xD

    förövrigt vill jag säga att det är sjukt jobbigt att kommentera här... måste logga in på google å massa konstigt å skriva att ja inte e en robot osv... börja blogga på blogg.se ist!

    SvaraRadera
  2. men men jag tycker om blogspot mycket bättre typ xD

    SvaraRadera