Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Vårtsvin ska vråla när jag slipat klart!

Idag var jag en sväng tillsammans med Tommy till Liljeholmens Galleria och köpte upp lite viktiga saker som jag behöver, tänkte ta å visa er :)


En söt Sommar klänning/mera tunnika (för mig som är lite längre och bredare) från INDISKA,
kostar 349 kr och fanns just där i storlekarna:
XS, S, M och L
Jag tog den större varianten och se så bra den passar!

provade en annan klänning också i samma storlek men den var på tok för tight över brösten...




Dessa underbart stora koppar hittade jag också på INDISKA, 
de kostar 69 kr st, jag gillar dem jätte mycket och jag ser fram emot att dricka Te ur dem när jag flyttat hemmifrån,
Ni kanske har märkt att på den 3dje koppen så står det någonting, det ska jag berätta att på framsidan står det:
"Happiness is the way"

Och på baksidan står det:
"There is no way to happiness..."

Och för att upprepa sig så står det på ena sidan av koppen (där örat INTE sitter):
" There is no way to happiness, Happiness is the way!"


Och dessa saker som man sätter in lösvikts te i är ju då såklart också från INDISKA, 
De är jätte söta som ni ser och finns bara i dessa tre färger,
den högst upp på bilden som ser gul ut typ är egentligen grön men de andra färgerna stämmer något 
(är ju bara att skylla på blixten ;D)

de kostar 49 kr st



DEICHMANN 
så hittade jag skorna som jag ska använda på sommaren, fastnade väldigt snabbt för dem, 
det är något med mig och blommigt just nu...
de kostar bara 169 kr
och till det la jag ett par sulor för 25 kr som man kan sätta in när man vill vara barfota i dem, man kan ta ur dem ur skorna och tvätta dem, najs.


Jag har länge behövt en ny bh men det har ju varit väldigt snålt med pengar, jag har förrut bara vänt mig till affären TRIUMPF (eller hur det nu än stavas), de har stora och bra bh:ar som passar mig perfekt men priset ligger då på 600-700 kr, och det vill man egentligen inte slänga på en bh,

Men idag så vände jag mig till LINDEX och köpte denna fina vita bh som kostar bara 249 kr!
En STOOOOOOOOOR skillnad, 
de hade dock inga i storlek "F", men jag upptäckte att "DD" faan är samma storlek typ för den är exakt lika stor som den jag har innan och det är en "F"


Och på den kära HM affären hittade jag tights som jag behöver nu för tiden då jag inte längre kan använda byxor för jag får värmeslag och obehags känslor, då är det skönt att dra på sig ett par tights.

De mer färgglada kostar 39,50 kr st och de svarta kostar 79,50 kr st

haha asså HM och deras jävla 50 öre xD


Och sist men inte minst, jag var inne på GALLERIX och köpte denna A4 ram som jag ska sätta min teckning som Tommy ritade till mig förrut i ;)
just den här kostar 89 kr st, men man kunde få 2 för 129 kr ;)

Sen på det här så åt vi pizza brevid tunnelbanan och drack någon galen milkshake ;)

Drag och slit!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar