Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

Jag måste få be om ursäkt

För att jag har varit så dålig på att uppdatera, men jag har verkligen inte haft någon motivitation (jag vet, jag suger på att stava) till att skriva, men nu kan jag ju säga någonting.

Jag piercade näsan förrut, alltså i ena näsvingen och det var fint och så, men sedan åkte de ut under natten när jag sov så nu är det tomt på näsan igen, men jag ska imorgon med isa till east street och göra om hålet, för inte glömma kvittot.

Och som vanligt så när man väl har piercat och tatuerat sig en gång så vill man ha mer, just nu sparar jag till att göra 2 st sugarskulls som jag ska ha på "bröstet". Men jag är även sugen på att göra fler piercingar!


Medusa - piercing!
Har blivit mer och mer kär i idén sen jag kom på att jag nog var lite sugen på den, men vet inte vilken färg på smycket jag vill ha den i, får inte se konstigt ut med den jag har i näsan sen. Då kommer jag ju vilja ha en silver ring


Smiley - piercing
Har antagligen fått sitt namn från att man bara kan se den när man ler stort och fint, men vet  inte säkert om det går att ha både den här och medusa. Men om jag måste välja så väljer jag ju såklart medusa piercingen.


Tung Piercing
Det här är nog den som  jag är mest rädd över att utföra, man vet ju hur det känns när man biter sig i tungan så det är grymt läskigt att tänka på tången som  de måste hålla fast tungan med.
Tycker egentligen att både medusa och tungan har blivit lite fjortis stämplat, men nu vill jag absolut ha det!

Ska kolla sen på lite smycken och så och sedan visa vad jag gillar ;) 

På söndag åker jag och Tommy på en romantisk dagskryssning :D

btw alla bilderna har jag hämtat från google, vet inte vilka människorna är xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar