Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

"Att äta upp sitt eget bajs och hävda att det var någon annan som gjorde det"


*Bild från förra året*


Stannade uppe till sent igår, jag blev liksom aldrig trött, jag chattade med en massa roliga människor,
med tex, Andrea så pratade jag om gamla händelser som skett, alltså sjuka saker som har hänt oss.
Det får en att bara längta ännu mer till sommaren, för man vill göra en massa liknande grejjer igen! nu när snön ligger som en jävla valross på vägarna så är det på tok för kallt.

Kom på en ny idé som jag vill utföra då,
man ska kasta någonting på en människa och när människan kollar bak på en så ska man peka på någon annan och visa att det var den som gjorde det.
har liksom aldrig gjort det med en främmande människa, det skulle vara kul att driva med folk.

förrut snackade jag högt om min mens på tunnelbanan,
gubben brevid mig böt plats.
det var kul, jag skrattade lite diskret åt det.
Så Andrea, du är bokad i sommar till det, bara så du vet ;D

Idag vaknade jag på morgonen, skulle stänga av larmet och bröt fingret.
neej bröt gjorde jag nog inte men det kändes nästan faan som det, jag gjorde ett trött och argt morgonskrik, sedan kände jag mig febrig och tung i ryggraden, jag beslöt mig för att stanna hemma.

Annmari är också hemma för hon e sjuk, har typ halsfluss eller liknande, hon e på vårdcentralen nu och kollar upp det, fucking sugande vårdcentralen i masmo!
de ända bra med dem är att det finns en ashet läkare där som kollade mina ögon, han hade ett roligt namn, minns inte vad...men snygg var han! max 30..

Så när jag äntligen gick upp ur sängen så förflyttade jag mig till Teven och Annmari, vid 12 kom hennes kompis förbi och runt 1 tiden kom mamma hem, då gick jag och la mig.

efter en kort stund ringde min mobil, jag svarade sömnigt i telefonen och det visade sig vara snubben patrik från circle tattoo :D
han ursäktade sig för att han inte hört av sig tidigare men sa att det varit så mycket sjukdom och grejjer runt, men han berättade att han nu börjat att rita min cadillac och sa att han skulle ringa igen nästa måndag typ och så skulle vi beställa tid då,
herre gud vad jag är nära nu!
jag blev så lycklig av det att när vi lagt på så kunde jag inte sova mer.

jag åt frukost klockan 3. jag var aphungrig,
jag borde inte väntat så länge med att äta för nu mår jag illa av att jag åt  4 bröd med ost,
ska dricka saft för att få bort smaken

imorrn går jag till skolan, men inte onsdag torsdag och fredag för då e det som sagt stadsteatern som gäller,
OOOORRRAAAAAH!!

Drag och slit!

1 kommentar: